Пн - Сб: 09:00 - 19:00 Нд: Вихідний

03.08.2022
144

Як вибрати акумулятор

Розповсюджена практика автомобілістів – заміна старого акумулятора на такий самий, тільки новий. Цей підхід доречний, якщо стара батарея «рідна», відслужила заявлені 5-10 років і влаштовувала по всіх параметрах. Але буває, що ціна, тривалість служби, умови експлуатації не підходять. 

Схожі зовні один на одного пластикові коробки вганяють в ступор багатьох автомобілістів. Щоб обрати оптимальне, насамперед варто зазирнути у рекомендації від виробника авто та розібратись у таких параметрах: 

- Габарити та формат корпусу мають бути такими, щоб акумулятор «не гуляв» у гнізді. Виріб має бути щільно встановлений, бо вібрація може нашкодити роботі батареї. Акумулятори виготовляються за стандартними розмірами, а габарити залежать від ємності: чим більша коробка, тим більша ємність. Батареї також поділяються за форматом корпусу. Найпопулярніші – «Євро» та «Азія». Азійські корпуси вищі (225 мм) за європейські з висотою 175 або 190 мм. Тут при підборі акумулятора треба звернути увагу на країну виробника авто: під Mercedes чи Volkswagen підійде відповідно формат корпусу «Євро», під Toyota чи Nissan – «Азія».

- Ємність (Ah) – це те, наскільки довго акумулятор зможе функціонувати без підзарядки, надаючи струм машині на старті та живлячи кондиціонер чи ліхтарі. Обираємо той же показник, що і в старій моделі (або як зазначено в інструкції до авто). Це важливо, оскільки якщо ємність надто більша чи менша від потрібної, то батарея швидше вийде з ладу. Ємність, як правило, залежить від потужності машини: для позашляховика чи вантажівки – більше, для мотоцикла – менше. Для легкового авто варіюється від 45 до 70 Ah.

- Пусковий струм (A) – струм, який віддає батарея при запуску двигуна. Як і ємність, цей параметр вказують на етикетці. Для багатолітражок необхідний великий показник. Також цей параметр впливає на здатність запуску в мороз (чим більше, тим краще, особливо для дизельних двигунів).

- Технологія і тип електроліту (рідкий/ гелеподібний/ абсорбований (AGM) напряму впливають на ціну виробу. До цього ж пункту віднесемо акумулятори обслуговувані, необслуговувані та малообслуговувані. Перший тип вимагає періодичного доливу води, коштує дешевше, але зустрічається все рідше на ринку через незручність у використанні. Необслуговувані акумулятори виготовляється за сучасною технологією, не потребують доливу води, відповідно коштують дорожче. У малообслуговувані акумулятори доведеться доливати воду з частотою раз на півроку-рік.

Полярність: ліва (L+, вона ж пряма полярність, тобто коли плюс знаходиться зліва) або права (R+, вона ж зворотня полярність). Цей параметр враховується, щоб довжини проводів вистачило для підключення до авто. 

Не зволікайте з заміною акумулятора до останнього. Краще приїхати в АКБ Центр, поміняти на місці, відразу підібравши акумулятор по габаритах, та ще й отримати знижку на новий за здачу старого на утилізацію. 

В кожному конкретному випадку можуть бути певні нюанси вибору, тому радимо перед покупкою нового акумулятора подзвонити нам  +38 (067) 398-26-87, і вже потім замовити за оптимальною ціною на сайті akbcenter.com.ua.